پسرك تنها
پسرك تنها

به نام تنهامکانیک قلب های شکسته


                          مــــــــــــــــن وتو ،

 

               من و تــــــــــــــو ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  هـــــم صداي بــــــــي صداييم

                    بــــــــــــــــــــا هم و از هم جــــــــــــــــــــداييم

 خســـــــــــــــــــــــــــــته از اين قصه هايــــــــــــــــــــــــــــيم

           هم صـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداي بـــــــي صـــــــــــــــــــدايــيــــم



نظرات شما عزیزان:

perjan
ساعت16:41---8 فروردين 1391
وبت خیلی خوبه به من هم سر بزن

عاشق
ساعت16:11---13 اسفند 1390
سلام عزیزم لینکت کردم ایشالا دلت خوب بشه مثل منی اما دل من نشکسته بلکه رفته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,

|
 


سلام دوستای گلم به وبلاگم خوش اومدید.امیدوارم ازمطالب خوشتون بیایدواوقات خوبی رودروبم سپری كنید. من دوست دارم وبلاگم روپركنم ازوب های شمادوستان عزیزم اگه مایل به تبادل لینك بودیدمیتونیدبهم خبربدیدتاشماروبادل وجووووووونم والبته باافتخارلینك بكنم. نظرات شمادوستان عزیزم من روازتنهایی بیرون میاره ومهمترازتنهایی من اینكه اگروبم مشكلی داشت باهمكاری شمادوستان گلم برطرفش كنیم.ممنون مدیر وبلاگ: محمدرضا


 

محمدرضا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یه دل شکسته و آدرس gittareeshegh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شكست عشقي
onlyloveyou
عاشقانه ها
عاشقانه های من
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

ღ☆خُوش آمَد گوییღ☆
ღ☆دلم تنگهღ☆
همیشه باید کسی باشد...
فاصله ها
کاش.........
تکیه کردن
براي تومينويسم
تورا بى پايان دوست دارم
منو خدا ...
کاش می دونستی...
این قلبمو
تقدیم به اونی که دوسش دارم ولی باورم نداره
ساعتی نیست فراموش کنم یاد تو را
معجزه عشق

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 23119
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1